ICATT interactive media ICATT interactive media

Onze dienstverlening lijkt simpel

De oprichtster van ICATT, Hanneke van der Horst, kan haar achtergrond in de psychologie nog dagelijks toepassen. Wat ze 27 jaar geleden al beoefende, heet tegenwoordig alleen anders, zoals UX design, Artificial Intelligence en agile werken.

Onze dienstverlening lijkt simpel

Wij van ICATT richten ons voornamelijk op de publieke sector. Daar staan we achter, want we leveren een bijdrage aan de publieke zaak. We zijn sterk in het maken van de vertaalslag van publiek naar praktijk. Spreken de taal van beleidsmedewerkers en kennen de wet- en regelgeving. 

Eindgebruiker centraal

Het verschil met andere organisaties is dat wij ons niet alleen richten op de marketing, maar vooral op de eindgebruikers. Die staan centraal, voor hen moet het zo eenvoudig mogelijk zijn.
 
We zijn een full service bedrijf en onze kracht is kijken naar de behoeften van de verschillende eindgebruikers, zoals de pleegzorg of burgers. Daarin gaan we heel ver: redacteuren kijken bijvoorbeeld naar hoe teksten overkomen op lezers, of naar wat vormgeving doet. 

Klantinteractie

We kijken bij onze opdrachtgevers altijd naar hoe we klantinteractie kunnen digitaliseren. Bijvoorbeeld: hoe kunnen we ervoor zorgen dat burgers zelf zaken kunnen regelen, zoals de aanvraag van een parkeervergunning? 

Wat we vaak terugzien is dat medewerkers heel veel handelingen moeten verrichten om één taak uit te voeren. Voor het bijwerken van één formulier gaat dat vaak zo: via de post, inscannen, mailen etc. Dat kan beter en eenvoudiger.

Slim ontwikkelen

Aan het team van ICATT de taak om het project op te pakken op een agile manier. Door slimme oplossingen te implementeren waar de eindgebruikers echt iets aan hebben. Dat betekent in de praktijk: testen, bijsturen, aanpassen, nog meer testen... Het resultaat is altijd verbluffend simpel. 

De techniek die komt kijken bij nieuwe formulieren, klantportalen of websites kan heel ingewikkeld zijn. Of de regelgeving maakt het complex. Verouderde systemen en ingewikkelde processen helpen ook niet mee.
 
Hoe moeilijk ook, we automatiseren het. Kijk maar eens bij onze cases, zoals de Gemeente Amsterdam, NHG, Mijn Pensioenfonds, ThiemeMeulenhoff en Museumkaart. 

Druk op de knop

Met een druk op de knop beheren uw eindklanten gegevens en bent u verlost van administratieve rompslomp door onze gedigitaliseerde formulieren. Door een zogenaamde schil om uw applicaties heen bent u ervan verzekerd dat systemen met elkaar koppelen en u en/ of uw eindgebruikers eenvoudig bij de benodigde gegevens kunnen komen. Op een veilige manier en in de cloud. 

Heeft u behoefte aan een frisse blik en agile ontwikkelen? Aan resultaten waar uw eindgebruikers echt wat aan hebben? Neem dan gerust contact met ons op.