ICATT interactive media

ICATT interactive media ICATT interactive media

Sterke e-formulieren: makkelijk voor de klant, goed voor jullie proces

Als organisatie ben je vaak afhankelijk van klantgegevens. Een goed e-formulier is dan van immens belang. Een goed digitaal formulier, zorgt voor een laagdrempelige contactmogelijkheid, verzamelt goede informatie die direct aansluit op de bedrijfsprocessen en bespaart tijd. ICATT bedenkt, ontwerpt en implementeert al meer dan 25 jaar formulieren die aansluiten bij jullie klant en bij jullie werkwijze. 

Proces en klant 

Samen kijken we naar het werkproces. Waarom vragen jullie deze gegevens? Is deze informatie allemaal nodig om het proces in gang te zetten? Wat gebeurt er na het ontvangen met de gegevens? Daarbij kijken wij ook door de ogen van jullie eindgebruiker. Wie is dat, in welke context zoeken ze contact en welke begrippen gebruiken zij. De sleutel tot succes is een formulier dat aansluit bij de behoefte van de klant en jullie bij jullie organisatie. 

Slimme formulieren op maat 

Het nieuwe formulier stelt alleen vragen die relevant zijn. Informatie die in de organisatie al beschikbaar is, vragen we niet opnieuw. Het formulier heeft slimme routering, stelt duidelijke vragen, heeft consistent taalgebruik, heeft vriendelijke UX, sluit aan bij de huisstijl  en jullie interne systemen. Doordat wij het formulier op maat maken, sluit het formulier naadloos aan op jullie werkwijze. 

Tijdsbesparing, tevreden klanten en nette data 

Een helder e-formulier is uitnodigend voor jullie gebruikers, levert betrouwbare gegevens en maakt geautomatiseerde verwerking mogelijk. in jullie systemen. Gegevens hoeven niet meer overgetypt of gescand te worden. Naast de tijdsbesparing zijn De formulieren zijn toegankelijk (WCAG) veilig  en AVG-proof. Alle (privacy) gevoelige gegevens worden veilig verstuurd en opgeslagen. Niet alleen voor jullie is het een verbetering, maar ook voor de klanttevredenheid.

Slim van binnen

Inhoud en keuzes

We maken ons in korte tijd de inhoud eigen en het organisatieproces inzichtelijk. Met die essentiële informatie kunnen we gedegen keuzes maken voor het slimmer maken van jullie interne proces en voor de inhoud van het slimme formulier. In het bouwen van een formulier zitten soms duizenden kleine beslissingen. Moeten er vragen uitklappen, moeten antwoorden gevalideerd worden, welke vragen zijn verplicht. Daar denken we goed over na.

Makkelijk van buiten

Persoonlijk klantcontact

Een goed e-formulier automatiseert het klantcontact op een persoonlijke manier.  Daarbij verzamelen het belangrijke kwalitatieve gegevens. Van alle ingewikkelde besluitvorming of vervolgprocessen merkt jullie eindgebruiker niets. De invuller navigeert moeiteloos en zonder vragen door het formulier heen, upload eenvoudig bestanden en maakt het formulier veilig af. Makkelijk voor iedereen. 

Voordelen van goede e-formulieren

  • Te gebruiken op elk device
  • 24 uur per dag open
  • Verhoging conversie
  • Business optimalisatie
  • Directe koppeling naar andere sytement
  • Vervangt dure fysieke intakes
  • Meer correcte klantdata
  • Verlaging druk call center of administratie
  • Goede UX verhoogt klanttevredenheid

Meer weten? 

ICATT heeft honderden formulieren ontwikkeld voor uiteenlopende organisaties, van het bedrijfsleven tot de publieke sector. Wil je meer weten over e-formulieren voor jouw organisatie, neem dan contact met ons op.