ICATT interactive media ICATT interactive media

Online klantportalen

Van offline proces naar een online klantportaal

Een klantportaal, mijn omgeving, client portal of digitaal systeem ontsluit informatie voor klanten, personeel en partners. U stroomlijnt en digitaliseert processen, vergroot het gebruikersgemak, u heeft meer inzicht in bedrijfsprocessen èn verhoogt uw efficiëntie.

Klantportalen op maat voor ultieme gebruikerservaring

Wij helpen en begeleiden u met het maken van een gebruiksvriendelijk online klantportaal. We analyseren uw vraag en implementeren een op maat gemaakt digitaal systeem. Van ontwerp tot digitale ontwikkeling en support. ICATT is een betrokken en oprechte projectpartner, gericht op samenwerking en langdurige klantrelaties.

Veilig online informatiesysteem zonder licentiekosten

We leveren custom software zonder licentiekosten. In het systeem worden gegevens veilig opgeslagen en verwerkt. U kunt documenten delen, statussen bijwerken, gegevens up to date houden en klantdossiers opbouwen. We verzorgen veilige toegang, bijvoorbeeld met SSO, DigiD of tweefactor authenticatie. De besloten omgevingen die we ontwikkelen voldoen aan de AVG, security- en privacyeisen. Daarbij hanteren we de ISO 27001 normeringen. Ons technisch werk wordt regelmatig onafhankelijk geaudit en geprezen om de degelijk uitvoering.

Koppelingen met systemen

Bij de ontwikkeling van uw klantportaal zorgen we voor naadloze aansluiting bij uw bestaande systemen, databases of andere bronsystemen. We programmeren in Microsoft .net en .net Core. We leveren custom SaaS-oplossingen en koppelingen via API’s. We leveren maatwerk dat aansluit bij uw wensen en volledige geïntegreerd is met uw huidige systemen en geoptimaliseerd voor uw werkprocessen.

Lees meer over koppelingen

Pragmatische aanpak

Wij streven naar snel, tastbaar resultaat, zodat u met een eerste versie (MVP) aan de slag kunt, ervaring kunt opdoen. Daarbij werken we standaard volgens een Scrum-aanpak, zodat we in kleine stappen opleveren, er ruimte is voor nieuwe inzichten en het project stuurbaar blijft. En tijdens het project heeft u steeds één digitale projectleider als aanspreekpunt.

Continuous improvement, support, beheer

Een mijn omgeving is nooit af. Naar aanleiding van wensen van gebruikers blijven we ontwikkelen om te optimaliseren. We zorgen er continue voor dat het klantportaal altijd technisch up-to-date is en veilig blijft. We leveren support en ondersteuning zoals vooraf vastgelegd in één van onze SLA’s. Er zijn verschillende support levels mogelijk.