ICATT interactive media

ICATT interactive media ICATT interactive media

Online klantportaal en mijn omgeving

Een klantportaal, mijn omgeving, extranet, client portal of digitaal systeem ontsluit informatie voor klanten, personeel en partners. U stroomlijnt en digitaliseert processen, waar u eerst meerdere losse onderdelen voor had. Het vergroot het gebruikersgemak, u heeft meer inzicht in bedrijfsprocessen èn verhoogt uw efficiëntie. ICATT helpt en begeleidt u met het maken van een gebruiksvriendelijk online portaal. 

 

Self service portal: Goede user interfaces, transparante gegevensuitwisseling

Soepele gebruikerservaring

We analyseren uw vraag en implementeren een op maat gemaakt digitaal systeem. We zorgen ervoor dat alle schermen en interfaces logisch en gebruiksvriendelijk zijn. We zorgen voor een soepele gebruikerservaring. Daarbij houden we ons aan de WCAG-webrichtlijnen en zijn al onze applicaties standaard responsive. 

Inzien, opslaan en bewerken van dossiers 

U kunt per gebruiker op functiebevoegdheid bepalen wie, welke informatie mag inzien. Hierdoor heeft u geen losse dossiers, brieven of andere communicatiestromen nodig. Ook is het mogelijk om documenten te uploaden en er notities bij te maken, zodat bijvoorbeeld alle medewerkers op de hoogte zijn van de handelingen die in een dossier hebben plaatstgevonden. Zo is er transparante gegevensuitwisseling tussen verschillende partijen.

Veilig online informatiesysteem 

We maken een systeem waarin de gegevens veilig worden opgeslagen en dat voldoet aan de AVG-wetgeving. Gebruikers kunnen inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord, of met tweefactorauthenticatie of bijvoorbeeld via DigiD of een andere veilige manier. We hanteren de ISO 27001 normeringen. Ons technisch werk wordt regelmatig onafhankelijk geaudit en geprezen om de degelijk uitvoering. 

Kwalitatieve gegevens opvragen, opslaan en uitwisselen

Slimme digitale formulieren

We ontwikkelen slimme digitale formulieren, waarin alleen de vragen die relevant zijn getoond worden. Zo verkrijgt u op een eenvoudige en gebruiksvriendelijke wijze de juiste informatie, berekeningen of benodigde documenten. Wij bepalen samen met u  de beste flow voor die online formulieren. Gebruikers krijgen feedback op maat, nette foutmeldigen en doorlopen de formulieren via logische stappen. 

Slimme formulieren

Koppelingen met systemen

Maakt u al gebruik van een backoffice systeem of pakket? Bij de ontwikkeling van uw klantportaal zorgen we voor naadloze aansluiting bij uw bestaande systemen, databases of andere bronsystemen. We programmeren in Microsoft .net en .net Core. We leveren custom SaaS-oplossingen en koppelingen via API’s. We leveren maatwerk dat aansluit bij uw wensen en volledige geïntegreerd is met uw huidige systemen en geoptimaliseerd voor uw werkprocessen. Lees meer over koppelingen

Koppeling

Onze werkwijze

Pragmatische aanpak

Wij streven naar snel, tastbaar resultaat, zodat u met een eerste versie (MVP) aan de slag kunt en gebruikerservaring kunt opdoen. Daarbij werken we standaard volgens een Scrum-aanpak, zodat we in kleine stappen opleveren, er ruimte is voor nieuwe inzichten en het project stuurbaar blijft. Tijdens het project heeft u steeds één digitale projectleider als aanspreekpunt.

Continuous improvement, support, beheer

Een Mijn Omgeving is nooit af. Naar aanleiding van wensen van gebruikers blijven we ontwikkelen om te optimaliseren. We zorgen er continue voor dat het klantportaal altijd technisch up-to-date is en veilig blijft. We leveren support en ondersteuning zoals vooraf vastgelegd in één van onze SLA’s. Er zijn verschillende support levels mogelijk.

Toegang op basis van rollen en rechten

  • Toegang op basis van rollen en rechten
  • Soepele userinterface
  • Documenten uploaden en inzien
  • Notities maken
  • Managementstuurinformatie
  • Dashboards
  • Gebruikersbeheer
  • Koppelingen met uw systeem
  • Standaard geschikt voor mobiel
  • AVG proof
  • WCAG webrichtlijnen
  • Geen licentiekosten
  • Statussen bijhouden
  • Berichten verzenden en bekijken